Comments Welcome Here

Comments Welcome Here
Powered By Blogger

Search This Blog

Blog Communities

My Pagerank

My Blog List

NETWORKED BLOGS

Saturday, April 11, 2009

Proud Bisdak sa ABRIL: Letrang A "ANAK"



Mga bisayang daku nako nga higala ug mga bisita, malipayon nako nga ipasundayag ninyo nga niapil ako sa usa ka grupo nga tukma sa akong pagka tawo. Proud ko nga tawgon ug mailhan nga bisaya. Tungog kay ang mga Bisaya gwapo, gwapa ug puno sa talento!! Wohoo!! Tinuod baya na. So kamo ug wapa mo kaapil diari, tuploka lang ng gamay ng logo diha sa taas ani nga artikulo para maka adto mo sa maong website.
Time pa, niapil diay ko sa usa ka pasundayag o kontest didto , ang tema mga Letra sa bulan sa ABRIL. Ang ako gipili ang letrang A. Ang ako tema Anak. Mao kini ako mga rason nganong letrang A ug ANAK ako napili nga tema. A- tungod kay kini ang pinakauna nga letra sa Alpabetong Pilipino, bisaya ug bisang pa sa englis. ANAK - tungog kay ang anak ang pinaka importante nga regalo nga madawat sa usa ka inahan nga sama kanako gikan sa Labawng Makagagahom. Mao ni ako hulagway para sa tema. (dili ko maayo sa pagkuha mga hulagway, pero mao ni isa sa pinakaganahan nako kay tam-is ug lunsay kaayo ang pahiyom dinhi sa akong anak. Hulagway ug timaan sa tumang kalipay.

akong anak



Photobucket

Add to Technorati Favorites

7 comments:

Lolli said...

Great entry sa proud bisdak sa Abril.
ka kyut sa imong lil girl dae Shelo oi.
tan-awa iyang facial expression lami kaayo kitkiton sa ka kyut, mangitkit baya kog kyut nga bebe hehehhe

carlota said...

oi pagka cute ni baby. salamat sa pag share dae Shelo. Have a blessed easter!

scart said...

kanindot sa imong nahunahunaan sis. tuod diay no anak.

Zriz said...

Hala ka cute niya oi! Nice photo! :)

Ebie said...

Oi, ka kute ba sa imong anak. Ni pa miembro nako, ug ni apil pud sa tema nga A karon pa jud.

Rosa said...

ang cute naman nang anak mo.

Mommy Jes said...

cute ng anak mo sis =) na add na kita ha =) dito - http://ishiethan.blogspot.com/
thnks! tell me pag na add mo na ko pls add my kids blog - http://elishafreyalising.blogspot.com and http://ishiethan.blogspot.com
thanks